[Wikipl-l] Niestety po raz wtóry

Paweł Mroczkowski pawel.mroczkowski w plusnet.pl
Pią, 2 Mar 2007, 20:40:57 UTC

----- Original Message -----
From: "Stan Zurek"
Sent: Friday, March 02, 2007 3:05 PM
Subject: Re: [Wikipl-l] Niestety po raz wtóry

> Dlatego właśnie bot nie jest najlepszym rozwiązaniem...
>
> Zureks

Właśnie. To nie jest jakaś mechaniczna zamiana jednego słowa na inne, tylko
zmiana treści hasła. A może to mniemane POV rzeczywiście było "niestety"
albo "na szczęście"? Już parę razy tak było, że ktoś usiłował taśmowo
zmieniać treść haseł, a potem trzeba było większość z tego odkręcać. Ja bym
to wszystko zostawił, jak jest i nie ingerował w treść haseł bez
indywidualnej analizy treści.
Uprzejmości,
Paweł Mroczkowski,
pawel(dot)mroczkowski(at)plusnet(dot)pl