[Wikipl-l] Niestety po raz wtóry

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pią, 2 Mar 2007, 15:03:02 UTC

/
| W zasadzie wszystkie opiniujace przymiotniki, pochodzace od
| autora wikipedyjnego sa nie w porzadku:

Ćwiczyliśmy to już kiedyś na liście, ale choć był podobny konsensus, to nikt
nie wpisał tamtych ustaleń do hasła o encyklopedycznym stylu, przynajmniej
wtedy.

Natomiast co z takimi opiniującymi przymiotnikami, jak gorący/zimny (to co
dla mnie jest zimne dla innego może być lodowate), smaczne/niesmaczne,
zielone/niebieskie (pewne kolory widzę jako niebieskie, a inni mówią, że to
zieleń), brudne/czyste, ... :-)) Jestem za ich zakazem.

Co do stwierdzenia, że ktoś wniósł duży wkład w coś, to też jest to oceną.
Przecież jest zupełnie oczywiste, iż wszyscy stwierdzą, że ktoś, kto napisał
w ciągu całego życia tylko jedną pracę wniósł wkład większy niż ten, co
napisał ich 13. I oczywiście wiedzą od przedszkola, że "De revolutionibus
..." wcale nie było rewolucyjnym dziełem jakby można sądzić po tytule ;-) ,
gdyż dotyczyły nudnej, prozaicznej kwestii mechaniki ruchu po okręgu.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński