[Wikipl-l] Niestety po raz wtóry

Piotr "Derbeth" Kubowicz derbeth w wp.pl
Pią, 2 Mar 2007, 13:27:26 UTC

Dnia Fri, 02 Mar 2007 13:43:02 +0100, Przykuta napisał(a):

> Szło to już na liście - stanęło na tym jak na polski przetłumaczyć Weasel words i braku konsensusu strona nie powstała. Ale myślę, że bugbot mógłby się tym zająć :)

Wiem, ale samo napisanie zalecenia/zasady nie zmieni tego, że jest mnóstwo haseł do poprawy. Często "niestety" jest ostrzeżeniem, że z samym artykułem coś jest nie tak, więc nie wiem, czy dobrze jest przejechać po tym botem. Wg mnie "niestety", "wspaniale" itp. są cennymi wskazówkami dla nas, gdzie szukać hoaxów i łamania NPOV i dlatego warto przyjrzeć się temu bez automatycznych narzędzi.

--
Piotr 'Derbeth' Kubowicz
Jabber id: derbeth w jabber.wp.pl

Pomóż Wikibooks stworzyć największy zbiór otwartych podręczników! http://pl.wikibooks.org/