[Wikipl-l] smutne

PB banssp w gmail.com
Pią, 2 Mar 2007, 12:53:19 UTC

Tilia wrote:
> Możliwe, że coś przeoczyłam, ale zdaje się, że nie zauważyłam ze strony
> odwiecznych obrońców politycznej poprawności, orędowników Wikilove, osób
> hiperdbałych o merytoryczne opisy zmian itd. ani słowa potępienia
> wczorajszej spektakularnej kilkuwątkowej akcji administratora - wizytówki
> projektu - Joymastera (sądzę że nie trzeba uściślać o co chodzi, choć to
> akurat była szczególna eskalacja tego, co zdarza się epizodycznie co jakiś
> czas). Jestem porażona. Na miejscu rzeczonego oddałabym ze wstydem
> uprawnienia i zmieniła nick.

Nie odda :-) Najwyżej napisze pseudoesej o honorze i swoim dziele na
wiki, a także swojej wyjątkowości, polegającej na tym, że pisze zawsze
to, co myśli i ma pod sobą ludzi. Nic dziwnego, że się bidulek
przyzwyczaił, że po ludziach się jeździ, no a wiki to taki poligon VR...
 I ten honor też wirtualny.

Współczuję i życzę wytrzymałości większej niż moja,

  Bansp