[Wikipl-l] Niestety po raz wtóry

Wojciech Pędzich wpedzich w wp.pl
Pią, 2 Mar 2007, 12:50:12 UTC

Praktycznie zacząłem się już tym zajmować - wyszukiwarka Vicky zarzuciła
mnie około 7 tysiacami wyników, ale praca idzie. Potrzebuję tylko wsparcia.

Bota bym tam nie zaprzęgał - nie wystarczy samo usunięcie "niestety".
Przeczesałem już dziś kilkanaście/kilkadziesiąt artkułów (w manii
edycyjnej tracę rachubę). i zdarzają się większe kwiatki - strona
internetowa wsi "niestety nie działajaca w IE), przypadki, kiedy
"niestety" należałoby zamienić na "jednak", co mi POVem już nie pachnie
ale jest strawne i nie zaburza treści... Właściwie wszystkie artykuły,
do których dziś zaglądałem to stuby z 1-2 wystąpieniami "kłopotu", wiec
uważam, że praca do przełknięcia dla mojej klawiatury i palców.

Do listy życzeń dopiszę "na szczęście", "cudowny/a/e", "wspaniały/a/e",
"uroczy/a/e" i kilka innych - ogłaszam konkurs, zgłoszenia na moją
stronę dyskusji lib WikiListę.

Wojciech Pędzich