[Wikipl-l] Niestety po raz wtóry

Piotr "Derbeth" Kubowicz derbeth w wp.pl
Czw, 1 Mar 2007, 22:22:38 UTC

Zapuściłem dzisiaj wyszukiwarkę na słowie "niestety", licząc, że będę w stanie ręcznie poprawić wszystkie wystąpienia. Liczba trafień przekroczyła jednak moje oczekiwania i po prostu nie jestem w stanie wyczyścić tego sam. Czy znalazłoby się parę osób, które przeszłyby po wynikach i pomogły w usuwaniu "niestety" z haseł? Jeśli ktoś ma dużo czasu, warto byłoby upomnieć autorów, że na Wikipedii wyrażanie w ten sposób swojego zdania jest niedopuszczalne i aby starali się pisać neutralnie.

--
Piotr 'Derbeth' Kubowicz
Jabber id: derbeth w jabber.wp.pl

Pomóż Wikibooks stworzyć największy zbiór otwartych podręczników! http://pl.wikibooks.org/