[Wikipl-l] Free hugs

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Czw, 1 Mar 2007, 08:13:46 UTC

/
| Uzasadnienie - jak dla mnie to to jest pomysł
| dziesięciolecia. Normalnie jestem urzeczony inicjatywą.
| Szczególnie w tym naszm skłóconym kraiku warto to rozpowszechnić.

A mógłbyś trochę przybliżyć urzeczenie uwolnionymi czułościami? I może tak
na początek nie zamachniemy się na cały kraik, ale na naszą wikipedyjkę?
:-)))

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński

PS. W NW widziałem zdjęcie Chinek chodzących z takimi plakatami (może jest w
YT, a nie wiem, bo nie oglądam), J"E"D