[Wikipl-l] Zasady a NPOV

Holek holek.n w gmail.com
Wto, 31 Lip 2007, 08:31:54 UTC

Lampak przy okazji dyskusji nad encyklopedycznością gier komputerowych
pokazał treść strony [[Wikipedia:Zasady]], w której jest następująca
treść:

 [[Wikipedia:Zasady]]: ''Pamiętaj, że celami polskiej edycji Wikipedii są:
 (...)
 * propagowanie idei wolnej dokumentacji i wolnego oprogramowania''.

Czy aby to jest zgodne z NPOV? Rozumiem, szczytny cel wspierać WO, ale
to raczej kłóci się z NPW, czyż nie?

Bo co? Opiszemy taki program cowsay, a nie opiszemy Adobe Premiere? Bo
nie WO? Wywalimy Pajacyk na rzecz DRM is Defective? Wiem, że to
skrajności i wiem, że nikt tak nie postąpi, właśnie dzięki zasadzie
NPOV. Może byśmy wywalili ten punkt stamtąd.

--
Michał "Hołek" Połtyn  -   holek.n w gmail.com   -  michal.poltyn w gmail.com
http://pl.wikipedia.org/wiki/User:Holek - http://pl-wikiblog.blogspot.com