[Wikipl-l] Grafiki od prezydenta: do kosza

Ejdzej Wikipedysta ejdzej.wikipedysta w gmail.com
Nie, 29 Lip 2007, 15:19:04 UTC

29-07-07, Kamil Gardomir Janicki <gardomir w o2.pl> napisał(a):
> Ejdżej o Czym Ty? Jak wyżej: z dyskusji ewidentnie wynika zeby zostawić.
> Nie ma właściwie żadnego sensownego argumentu za kasowaniem...
> Gardek

Zamiast odpowiedzi opiszę przypadek:

http://erzeszow.pl/3355/3355/

Po serii telefonów do odpowiedniego wydziału w Ratuszu okazało się
jednak, że prawnik stwierdził, iż "zgodnie z obowiązującym prawem
autorskim" znaczy zgodnie z zasadą dozwolonego użytku polskiego prawa
autorskiego, która stwierdza że nie może on naruszać "istotnych
interesów twórcy". Słowo "niekomercyjne" pojawiło się dopiero po moich
telefonach: na propozycję udzielenia specjalnego zezwolenia dla
Wikipedii nie mogłem oczywiście zrobić nic innego jak tylko dokładnie
wyjaśnić nasze zasady.

Tutaj się nie udało: zaczynam mocno podejrzewać, że po telefonach do
kancelarii prezydenta (nawet nie wyobrażam sobie, kiedy by się udało
zpłapać kogoś kompetentnego) odpowiedź brzmiałaby podobnie. Tego sie
jednak nie da sprawdzić inaczej, jak przez eksperyment.

Pozdrawiam serdecznie!

--
Wikipedysta:A.J.