[Wikipl-l] Zaprzestac zniewazania na wikipedii polskiej!!

Holek holek.n w gmail.com
Śro, 25 Lip 2007, 18:25:04 UTC

2007/7/25, Kafi Gauri <kafi_gauri w yahoo.com>:
> Zaprzestancie zniewazania Stowarzyszenia Macierz na Wikipedii!
>
> Stowarzyszenie Macierz pomaga ofiarom gwalconym przez pedofilii a szczegolnie przez ksiezy pedofilii. To obrzydliwe, ze na Wikipedii toleruje sie chamskie zniewazania dokonywane przez pedofilska mafie. Czy wy nie wiecie co to gwalt na dziecku?
> A moze wy wikipedysci sami jestescie pedofilami ze tak ochoczo wasi zboczency seksualni zniewazaja Stowarzyszenie Macierz na tym swinskim do obrzydliwosci serwisie.
> Moze pedofile tworza cala Wikipedie? To plugastwo co wy wyczyniacie.
> [...]

Człowieku, uspokój się i zachowuj się racjonalnie (w końcu po coś się
zapisałeś w księdze racjonalisty.pl).
Po pierwsze, powiedz, o co Ci chodzi i nie oskarżaj nas, jeśli nie
masz na to dowodów. W myśl art. 212 § 1. K.k. jesteśmy Cię w stanie
teraz pozwać o zniesławienie. Nie tylko za ten list, ale też za ten
wpis do księgi gości Ryszarda Matuszewskiego:
http://www.ryszard-matuszewski.com/pl/ksiega_gosci,600,,list.html

Nie możemy tego rozwiązać polubownie? Na przykład podałbyś nazwę
artykułu, który wg Ciebie jest nieprawidłowy i powiedzieć, co wg
Ciebie moglibyśmy w nim zmienić. Nie trzeba nas obrzucać inwektywami.
My też jesteśmy ludźmi i mamy własne uczucia. Mówiąc o nas jako o
pedofilach, mogłeś nas obrazić.

--
Michał "Hołek" Połtyn  -   holek.n w gmail.com   -  michal.poltyn w gmail.com
http://pl.wikipedia.org/wiki/User:Holek - http://pl-wikiblog.blogspot.com