[Wikipl-l] Miejscowości w Wikipedii

Marcin Floryan marcin.floryan+uk w gmail.com
Wto, 24 Lip 2007, 21:42:50 UTC

Wydaje mi się, że lepiej pozostać przy tekście. Natomiast nie powinno być
żadnym problemem zrobienie jakiejś ramki graficznej z kilku DIVów, która
upodobni ten nagłówek do znaku.

--
Marcin Floryan
marcin.floryan+sig(at)gmail[dot].com