[Wikipl-l] W sprawie nagłówków

Studio27 studio27 w home.pl
Wto, 24 Lip 2007, 09:25:16 UTC

> O to to!
> Ale i tak uważam, że powinniśmy zostać przy tradycji...
> Zureks

Pogrzebałem głębiej i w PWN-ie akurat z tą sprawą mają kompletny bałagan, a
że na ichniej poradni piszą zgodnie z tradycją (chociaż bez sensu
argumentując) to będzie trzeba wyprostować sprawę na Wikipedii.

Problem jest taki, że te nazwiska legionistów zawierają byłe pseudonimy,
które zostały w Niepodległej dołączone oficjalnie jako człony nazwisk.

Trzeba to przelecieć botem, a jak nie to sprawę jako drazliwą zrobię w
pierwszej kolejności wieczorem

Beno