[Wikipl-l] Sesja na Jesiennych Spotkaniach PTI

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Czw, 19 Lip 2007, 17:15:12 UTC

Witajcie!

	Jakiś czas temu byłem pytany na Komitecie Organizacyjnym Jesiennych Spotkań Polskiego Towarzystwa Informatycznego, czy nie podjąłbym się zorganizowania sesji o plwiki z perspektywy insajderów. Wtedy były u mnie inne sprawy. W międzyczasie z tego co wiem w akcji zgłaszania tematów pojawił się WarX z propozycją panelu "WikiWikiWorld". A ja obecnie mam w końcu trochę czasu wolnego, więc wrzucam pytanie - czy było by kilku chętnych, np. oprócz mnie jeszcze dwie-trzy osoby, z dużym stażem, dużym doświadczeniem, dobrze jeśli ze statusem admina, do uczestnictwa w takiej sesji. Spotkania są w Wiśle, 16 do 18 października (wtorek do czwartku). Taka sesja mogła by być kontynuacją lub podsumowaniem spotkania GDJ. Jeden dzień pobytu najprawdopodobniej byłby pokryty przez organizatorów. Co Wy na to? Jest jeden szkopuł - odpowiedź muszę znać szybko - do soboty rano. Aha, jak nie będzie chętnych, to najprawdopodobniej jako insajder wystąpię ja :-P .

	Odpowiedzi proszę wpisywać tutaj albo na priwa.

		Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński

PS. Można ten tekst wrzucić na irca. J"E"D