[Wikipl-l] Szablon:DoIlustracji

Studio27 studio27 w home.pl
Śro, 18 Lip 2007, 14:08:04 UTC

> From: "Robert Drózd"
> A ja się z Roo zgadzam: Jeśli np. uważam że czegoś w haśle brakuje,
wpisuję to do dyskusji

Bardzo śmieszne. Mam jednak nadzieję, że żartowałeś. Przecież w większości
artykułów wszystkiego brakuje. Będziesz teraz to wszystko wpisywał do
dyskusji? Bo jak rozumiem, postulujesz, żeby zamiast wpisywania treści do
artykułów wpisywać do dyskusji o braku tych treści? Najlepiej od razu
szczegółowo, żeby dyskusje były większe od samych artów.

No i koniecznie dać każdemu artowi w dyskusji, że nie jest artem na medal.
Koniecznie.

Beno