[Wikipl-l] Szablon:DoIlustracji

Radomil Binek radomilbinek w gmail.com
Śro, 18 Lip 2007, 11:34:39 UTC

> Czyli, jak tozumiem, będziemy mieli teraz kilkaset tysięcy stron dyskusji z
> tą bzdurą o braku ilustracji? To po co w ogóle strony dyskusji? Przecież
> staną się one zbędne, skoro tylko niektóre będą miały jakąś sensowną
> zawartość.

Ja się zgadzam z Beno. Strony dyskusji są do dyskusji nad hasłem a nie
do obwieszania szablonami. Anglojęzyczna Wiki jest pod tym względem
IMO wpatrzona. Goła kategoria może załatwić ten problem, ale nie może
być ona wstawiana mechanicznie, do każdego hasła które nie ma grafiki.
Musi być to robione z głową.