[Wikipl-l] Szablon:DoIlustracji

Michal Rosa michal.rosa w gmail.com
Śro, 18 Lip 2007, 09:50:14 UTC

On 7/18/07, Studio27 <studio27 w home.pl> wrote:
> ten temat na stronie dyskusji już by chyba nikomu nie szkodziła.  Może
> teraz więc kpiarze darują sobie dalszą zabawę i wezmą się do jakiejś
> konstruktywnej pracy. Michal "roo72" Rosa
>
> Czyli, jak tozumiem, będziemy mieli teraz kilkaset tysięcy stron dyskusji z
> tą bzdurą o braku ilustracji? To po co w ogóle strony dyskusji? Przecież
> staną się one zbędne, skoro tylko niektóre będą miały jakąś sensowną
> zawartość.

Zależy co rozumiesz przez stronę "dyskusji", np. na en Wiki (to jest
tylko przykład) większość haseł ma link do odpowiedniego projektu pod
które dane hasło podlega i zawiera różne informacje na temat hasła.
Czy to jest dobry pomysł to nie wiem ale akurat w przypadku szablonu
"do ilustracji: nie był on bynajmniej wstawiany ani losowo, ani do
wszystkich haseł jak popadnie.

--
Michal "roo72" Rosa