[Wikipl-l] Szablon:DoIlustracji

Holek holek.n w gmail.com
Wto, 17 Lip 2007, 08:25:35 UTC

17-07-07, Michał Buczyński napisał(a):
> Jeśli ktoś chce się przyjrzeć, to usunięte przez bota:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna:Wk%C5%82ad/Holek.Bot
Mój bot, też ciupeńkę z tego pousuwał (potem oddałem robotę Sczepanowi)

> Projekt zreztą szybko by się rozrósł w {{ZespółDoZilustrowania}}, {{OsobaDoZilustrowania}}, {{MiastoDoZilustrowania}}...

Z tego, co widziałem, to już tak było... Widziałem
{{DoIlustracji||grupy muzyczne}} i {{DoIlustracji||biografie
muzyczne}}, ale w sumie guzik mnie obchodzi, co robiły.
--
Michał "Hołek" Połtyn  -   holek.n w gmail.com   -  michal.poltyn w gmail.com
http://pl.wikipedia.org/wiki/User:Holek - http://pl-wikiblog.blogspot.com