[Wikipl-l] Znaczniki

Wojciech Krawczyk wojtekk w gmail.com
Czw, 12 Lip 2007, 12:54:46 UTC

On 7/12/07, Robert Drózd <robdrein w poczta.onet.pl> wrote:

> Witam,

> piszę. Olaboga

> == Nagłówek drugiego stopnia ==
>
> O to chodziło? Span ze swojej natury obejmuje wszystko co znajdzie się
> w zasięgu jego działania...

Wybaczcie, że ponownie wejdę w dyskusje, ale jeżeli już to odwrotnie, tzn.:

== <span style="font-variant:small-caps"> Nagłówek drugiego stopnia </span>
==

Wcześniejsza konstrukcja była niepoprawna z punktu widzenia XHTMLa - jeżeli
korzystamy z niego, fajnie byłoby to robić zgodnie z rekomendacjami W3C.

--
Z pozdrowieniami
wojtekk