[Wikipl-l] Znaczniki

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Czw, 12 Lip 2007, 09:19:39 UTC

12-07-07, Wojciech Krawczyk <wojtekk w gmail.com> napisał(a):
> Witaj

> Uzupełniłem opis trzech znaczników z pomocy o której była mowa (span, code,
> blockquote).
>
> Jestem tu zupełnie nowy i nie będę ukrywał, że potencjalnie mogę być jednym
> z tych nawiedzonych programistów - żartuję oczywiście ;)
>
> Zastanawiam mnie podejście do elementów, które wikikod nie definiuje, czyli
> np. rzeczonego blockquote oznaczającego cytat - należy / można go stosować,
> czy zdecydowanie nie?

Nie stosujemy żadnych znaczników XHTML poza przypadkami, kiedy to jest
absolutnie konieczne. Jest o tym mowa w kilku miejscach w zaleceniach
edycyjnych. XHTML będzie bardzo komplikował w przyszłości przenoszenie
Wikipedii do innych niż przeglądarki WWW miejsc. A już zupełna makabra
to stosowanie tagów, które są w XHTML zabronione.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl