[Wikipl-l] Znaczniki

Wojciech Krawczyk wojtekk w gmail.com
Czw, 12 Lip 2007, 09:03:09 UTC

Witaj

On 7/12/07, Stan Zurek <zureks w gmail.com> wrote:

> Dokładnie. Bo zaraz znajdzie się jakiś nawiedzony programista, który w
> przestrzeni głównej zacznie mieszać w XHTMLu.

Uzupełniłem opis trzech znaczników z pomocy o której była mowa (span, code,
blockquote).

Jestem tu zupełnie nowy i nie będę ukrywał, że potencjalnie mogę być jednym
z tych nawiedzonych programistów - żartuję oczywiście ;)

Zastanawiam mnie podejście do elementów, które wikikod nie definiuje, czyli
np. rzeczonego blockquote oznaczającego cytat - należy / można go stosować,
czy zdecydowanie nie?

By nie ciągnąć dyskusji w złą stronę od razu wyjaśniam, że moje pytanie jest
czysto teoretyczne - nie zamierzam go stosować, ani nikogo do tego
przekonywać. Interesuje mnie tylko podejście/zasady...

Mała sugestia - imho, w tabeli nie powinny znajdować się przykłady
elementów, które można zastąpić wikikodem. Jestem zwolennikiem upraszczania
do granic możliwości...

--
Z pozdrowieniami
wojtekk