[Wikipl-l] Jesteśmy nadaktywni w wyborach do Rady Fundacji

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Wto, 10 Lip 2007, 22:53:07 UTC

>To i tak lepiej niż w poprzednich głosowaniach. Jakbyśmy zbyt skrajnie
>odstawali z naszą aktywnością to by to wzbudziło podejrzenia. Już
>teraz ludzie z innych projektów brali mnie na spytki, pytając się jak
>to się dzieje, że jesteśmy tacy aktywni :-)

Kiedyś w rozmowie z jakimś dziennikarzem usłyszałem ze według badań jest atk
ze tylko około 5 % czytelników jest na tyle chętnych że chce im sie wypełnić
coroczną ankietę wydawaną w ichamagazynie i podejść do skrzynki pocztowej i
wrzucic ją ( opłata zapłacona przez gazet.... eee magazn). Zdaję sobie
sprawę ze tego że na wikipedii jest więcej bo tu ludzie są bardziej
aktywni - ale przecież i tak te 19 procent to dużo. PRzecięż wiele osób
jednak chyba np. nie intereuje sie wyborami/nie edytuje teraz i tak dalej.

PMG