[Wikipl-l] Korzystają z Wikipedii

Przykuta przykuta w o2.pl
Nie, 8 Lip 2007, 20:58:11 UTC

> Witajcie
>
> W związku z tym ze w robocie mi sie nudzi mam pytanie egzystencjalne.
> Azaliż był to spam czy nie ?
>
> http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Dyskusja_wikipedysty:Cie%C5%84&diff=prev&oldid=8557968
>
> W planie było wysłanie tej wiadomości do wszyskich osób zapisanych na
> tej liście
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:T%C5%82umaczenie_miesi%C4%85ca/lista_t%C5%82umaczy_z_j%C4%99zyka_angielskiego/archwium
>
> Czyli około 45 osób.
>
> Argumenty moje że spam: zbyt wiele osób by dostało to samo ( choć nie
> [...]

Spam nie, bo osoby wpisane były zainteresowane (a więc nie były to informacje "niechciane") - sam wysyłałem wcześniej do kilkudziesięciu osób, oczywiście starając się w wielu przypadkach personalizować, a nie tylko szablon. Inaczej wszelkie wstawiane szablony musielibyśmy za spam uznać ;) Sprawdzaj przy okazji wkład, bo jak ktoś od kilku miesięcy nie edytował... - co najwyżej pocztą, albo przez gg.

WarX kiedyś nawet pewne zaproszenie botem puszczał ;)

Przykuta