[Wikipl-l] Korzystają z Wikipedii

PMG pmgpmg w wp.pl
Sob, 7 Lip 2007, 18:29:25 UTC

Witajcie

W związku z tym ze w robocie mi sie nudzi mam pytanie egzystencjalne.
Azaliż był to spam czy nie ?

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Dyskusja_wikipedysty:Cie%C5%84&diff=prev&oldid=8557968

W planie było wysłanie tej wiadomości do wszyskich osób zapisanych na
tej liście

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:T%C5%82umaczenie_miesi%C4%85ca/lista_t%C5%82umaczy_z_j%C4%99zyka_angielskiego/archwium

Czyli około 45 osób.

Argumenty moje że spam: zbyt wiele osób by dostało to samo ( choć nie
automatycznie tylko "wyklikanie" :) )

Argumenty że nie: projekt zmienił się tak mocno ze poinformowanie osób
było uzasadnione. Osoby które nie obserwowały dokładnie tej strony po
takiej informacji możliwe ze by rozważyły powrót ( bo juz nie trzeba
tłumaczyć tylko tego jednego wybranego hasła tylko kazdy swoje).

Tak więc - w waszym mniemaniu był to spam czy nie ?

Pytam nie tylko bo mi sie nudzi ale spotkałem sie ponownie z taką
sytuacją (aktualizacją listy uczestników projektu - poprzednio
Militaria) i tam też pojawił się taki problem - pisać do wszystkich osób
na liście "czy jesteście zainteresowane dalszym uczestnictwem w
projekcie" czy nie.

PMG (na razie Pmgpmg)

PS Ktoś ma jakiekolwiek informacje na temat tego kiedy liczniki
interiota wstaną ? Bo chciałbym zmienić nicka ale wcześniej zrobić sobie
screena "deleted edits", a tu jak na złość ten licznik padł. Wiem ze
jest jeszcze jeden i u Margoz dowiedziałem się o istnieniu trzeciego -
ale co z interiotem ?

I co z głównym argumentem niektórych osób za niesortowaniem stubów czyli
wyśnionym, wyśmienitym i wywalającym sie catscanem ? (lubię go ale co to
za funkcja która czasami częściej nie działa niż działa).

12 Festiwal Gwiazd z gwiazdorską obsadą! 5-8 lipca w Gdańsku!
Więcej: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Ffestival3.html&sid=1216