[Wikipl-l] Wybory do Rady Powierniczej

Artur Fijałkowski wiki.warx w gmail.com
Śro, 4 Lip 2007, 19:09:03 UTC

04-07-07, Dorożyński Janusz <dorozynskij w wampnm.webd.pl> napisał(a):
> [...]

A jak mają cie przekonywać? Biegać za toba po Warszawie s
transparentem 'głosuj na mnie' :P ?

> Przypomina. Tylko co mają ci biedni kandydaci robić, aby sobą zainteresować?
> W telewizorni ich nie ma, w Wybiórczej też :-) , więc może masowa e-poczta?
> Też nie, bo to spam karany wyjątkowo surowo :-P , przynajmniej u nas. Dla
> porządku, sam tego za spam nie uważam, o czym pisywałem na niektórych PUA.

Strasznie mnie boli, że nie ma żadnego miejsca z TYLKO 2-3 zdadniami
na temat każdego kandydata, bo wszystkie strony na temat wyborów to
totalne molochy.

Istotne rzeczy pewnie można wyczytać w pytaniach do kandydatów, ale
tego jest taka masa, że kto dałby radę dla wszystkich kandydatów?

Pozdrawiam
AJF/WarX