[Wikipl-l] Włoska wiocha

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Śro, 4 Lip 2007, 18:39:16 UTC

Podczas sprzątania tego
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Emijrp/Commons
natrafiłem na coś takiego :
http://it.wikipedia.org/wiki/Bianchi_%28CS%29
tam jest wykres - ale on zrobiony jest tak - {{Demografia/Bianchi}}
(http://it.wikipedia.org/wiki/Template:Demografia/Bianchi) i co najciekawsze
nie mogę tego zdjęcia kliknąć wcale zastanawiam sie - czy mogę ściągnąć je
do siebie i załadować na commons ? I dlaczego tak dziwnie ktoś umieszcza
fotki ? Po sprawdzeniu w kodzie jest tak ze to wykres jest zrobiony przez
ich silnik wiki. Pytanie- u nas też coś takiego można robic ? I jak to
traktować ?Pytam bo pierwszy raz sie z czymś takim spotykam.

PMG

--
                            PMG
Bycie blondynką to stan ducha, nie cebulek