[Wikipl-l] Wybory do Rady Powierniczej

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Śro, 4 Lip 2007, 17:59:17 UTC

> Mało kto wie, co Fundacja mówi, mało kto wie nawet gdzie Fundacja coś
> mówi.
>

>To akurat IMHO prawda :-) Niby Fundacja ma komitet d/s komunikacji -
ale ogólnie informowanie o tym co Fundacji robi i jakie podejmuje
decyzje jest bardzo słabe, co zresztą przyznają sami członkowie
obecnej Rady.

Z ręką na sercu - poza głosowaniami które czasem sie pojawiają na wiki to
generalnie moja reakcja na słowo Fundacja Wikipedi ( czy jakoś tak ) to WTF
? I to nie tak ze ja sie nie interesuję rzeczami poza tekstami. Po prostu
jakoś ten temat sie nie przewija.

PMG