[Wikipl-l] Wybory do Rady Powierniczej

Robert Drózd robdrein w poczta.onet.pl
Wto, 3 Lip 2007, 20:54:16 UTC

Witam,

Dnia 3 lipca 2007 Artur Fijałkowski napisał:

> Głosować Panowie, głosować, bo frekwencja słaba ;)

> Na pl.wiki jest nas pewnie z 1k osób, którzy mogą głosować a tu łączna
> liczba głosów jest na poziomie 2k ze wszystkich projektów :(

Może dlatego, że czytam te opisy kandydatów i nie bardzo je rozumiem,
bo niektóre stopniem ogólności przypominają reklamy PO. ;)

Np. czy naprawdę jedynym Twoim celem WarX jest "zwiększenie
świadomości sytuacji w krajach postkomunistycznych"?? Tylko dlatego
należy Cię wybrać, aby kraje postkomunistyczne miały swojego
przedstawiciela? Na czym to zwiększenie świadomości ma polegać?

I czy naprawdę warto się chwalić "załatwianiem wejść dla fotografów na
Metalmanie?" Przepraszam, ale przeciętna gazeta to załatwia w parę
minut, wierzę że dla Wikipedii trwało to dłużej, ale to takie
osiągnięcie, aby się nim chwalić w skali globalnej?

To jest tylko przykład, nie traktuj tego proszę jako atak osobisty,
widząc Twoją działalność tu i ówdzie i tak na Ciebie zagłosuję. :)

Tak czy inaczej, dwa pytania:
- czy są jakieś strony z publicystyką/recenzjami programów
poszczególnych kandydatów? Czy pozostaje mi zanurzać się w FAQ :)
- czy na liście takiej jak wikipl wolno pytać o rekomendacje i opinie
na temat poszczególnych kandydatów? Jeśli nie, to czy takie miejsce
w języku polskim istnieje?

Pozdrawiam,
Robert

--