[Wikipl-l] Wybory do Rady Powierniczej

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 3 Lip 2007, 20:36:02 UTC

03-07-07, Paweł Filipek <eteru w o2.pl> napisał(a):

> A na damskim elektoracie Ci nie zależy ;-)
> No chyba, że wiesz, że wszystkie Panie z Pl Wiki już na Ciebie głosowały :-)
>
> Eteru

Osobiście mam nadzieję, że głosujący z polskich projektów - których
jest w sumie niemało - nie będą mimo wszystko głosować wyłącznie na
podstawie tego, kto pochodzi z jakiego kraju i jakim językiem mówi na
co dzień - ale też rozważy doświadczenie i kompetencje kandydatów,
oraz ich poglądy wyrażone w odpowiedziach na pytania, _niezależnie_ od
tego z jakiego kraju się wywodzą.... W końcu Wikimedia to
międzynarodowy projekt, dla którego dobra jako całości warto się
czasem wznieść ponad "własny grajdół" i popatrzeć na sprawy szerzej.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl