[Wikipl-l] laurowe TWA

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 2 Lip 2007, 15:49:30 UTC

> Ja tylko dopowiem, że do laurek dorobiłem artykuł trzymający dystans
> do całości i przy którym można się uśmiechnąć:
>
> http://42.pl/u/sPw
>
> Oczywiście wszystko jest oparte na faktach. ;)

Odtworzyłem na prośbę usera i wstawiłem na SDU. Wynik SDU może być nieadekwatny, ponieważ czasami bywa tak, że biedny lud chce bogacącego się króla. Dlatego obie, trzy czy ile tam stron, proszę o dobra argumentację dlaczego to łamie zasady/nie łamie zasad Wikipedii. I proszę nie straszyć banami ani bananami.

przykuta