[Wikipl-l] Czy grafiki mogą być POV?

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 27 Kwi 2007, 13:46:47 UTC

> Ależ te więzi są bardzo silne, nie widziałeś fety w GW z okazji
> urodzin TM? ;-) W tym wypadku zdjęcie jest OK, ale faktycznie można
> sobie wyobrazić artykuły ilustrowane w sposób stronniczy (np. Jan
> Paweł II z Pinochetem czy Fidelem).
>
> szwedzki

Na tym zdjęciu Mazowiecki wygląda jakby był pupilkiem Michnika - taka jednostronna ocena się narzuca: "Michnik panuje nad Mazowieckim" - w artykule nie ma słowa o Michniku - stąd takie wrażenie. Patrz oczyma czytelnika, który tych panów może nie znać. Serdeczny uścisk dłoni, obejmowanie się - tak, ale... to jest po prostu komiczne :) :/ fety nie widziałem i nie zakładam, że to najważniejsza rzecz w biografii Mazowieckiego :)

przykuta