[Wikipl-l] Prośba

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Czw, 26 Kwi 2007, 13:28:39 UTC

/

Polecam http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Szablony/Infoboksy

/

| Niekoniecznie, ponieważ przy każdej zmianie szablon będzie
| przeładowywany na wszystkich stronach, gdzie jest załączony,
| co obciąża niepotrzebnie serwery Wikimedii.

To by trzeba oszacować na ile jest to krytyczne. Ja osobiście wolę wygodę
(pewnie jak kocio) i kilka infoboksów w których mieszałem zrobiłem z
instrukcją na ich stronie. Na stronie dyskusji bywa straszna sieczka, bo tak
ma być, ale z tego powodu opisów na stronie dyskusji nikt nie aktualizuje. A
jeśli jest na stronie z kodem, to szanse na aktualzacje sa większe.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński