[Wikipl-l] Ilustrowanie Wikipedii

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Śro, 25 Kwi 2007, 11:06:57 UTC

>Więc recepta na wszystkie problemy jest wstawienie informacji do
>dyskusji artykułu. Wtedy nic nie można zepsuć, a jest wysokie
>prawdopodobieństwo, że ktoś wstawi tą grafikę do hasła.

#[[Blitzkrieg]] - [[:Image:Jagdtiger-Aberdeen.00059se8.jpg|Imagen]] -
[[:Image:Il2 sturmovik.jpg|Imagen]]

Co z hasłem dotyczacym taktyki walki wojsk niemieckich z pierwszej fazy II
wojny światowej ma wspólnego działo samobieżne z końca wojny i radziecki
samolot szturmowy ?

Oceniam ze według tego co na razie zrobiłem 50 % proopzycji nie do końca są
idealne - ale weryfikacja moze być przeprowadzona natychmiast. Prędkość
wstawiania jest nawet nawet. Polecam.

PMG