[Wikipl-l] Ilustrowanie Wikipedii

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Śro, 25 Kwi 2007, 10:58:59 UTC

>Więc recepta na wszystkie problemy jest wstawienie informacji do
>dyskusji artykułu. Wtedy nic nie można zepsuć, a jest wysokie
>prawdopodobieństwo, że ktoś wstawi tą grafikę do hasła.

A póżniej bedziecie czekać aż ktoś przyjdzie i wykasuje wszystkie propozycje
? i bedziemy mieli utworzone hektar dyskusji składających sie tylko z wpisu
bota ? Dziękuje - juz to przerabialiśmy. Commonsticker tak działał. Co sie
naedytowałem zeby go sprzątnąc to moje. Tak samo teraz działa bugbot - mamy
wykasowane chyba tylko 4 czy 5 literek (A,B,C,Ł,Z)

Wystarczy ze każda osoba która czyta te listy powstawia ze trzy cztery
zdjęcia i szybko sie zmniejszy ta lista. A tak jak będziemy sie opierac na
automacie to automat zrobi a my będziemy to poprawiać przez trzy lata.

PMG