[Wikipl-l] Arabskie nazwy geograficzne i sprawy towarzyszące

Dorożyński Janusz dorozynskij w poczta.onet.pl
Śro, 25 Kwi 2007, 05:46:56 UTC

Witajcie!

	Sprawa jak w temacie, w związku z wpisem, którym niestety nikt się nie zainteresował

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Kawiarenka/Artyku%C5%82y_dyskusja#Pisownia_arabskich_nazw_geograficznych

Proszę jednak o zajęcie jakiegoś stanowiska lub wskazanie obowiązujacego zalecenia, bo niepoważnie wygląda zostawienie takich spraw bez odpowiedzi.

Przy okazji co sądzicie o wypowiedziach z konta Gepard12:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_Wikipedysty:Botev#Haditha

[
Nie wierze w polskie atlasy, ...
... Ja bym kompletnie nie ufal takim fachowcom z tej instytucji.
... przewodniczacy komisji juz dawno poumierali (to komunisci)

nie mozna sie kurczowo trzymac standardow ustalanych przec jakies polskie komisje poniewaz moga sie myslic
]

Może nie mam racji i czas się z wiki wypisać (lub być wyrzuconym ;-) ), ale gościowo coś się chyba pomyliło. Choćby z tym, że wiki ma tworzyc (nowe) standardy). Jak sądzicie?

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński