[Wikipl-l] Strona główna plwiki - czy czas na zmianę layoutu?

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 24 Kwi 2007, 13:28:36 UTC

> Jak dla mnie, to strona główna u nas wygląda najlepiej ze wszystkich
> które miałem okazje oglądać.

A które oglądałeś? :)

> Poza funkcjonalnością powinna wyglądać przede wszystkim poważnie, a
> dużo kolorów, czy innych wodotrysków może ją tylko od tego odsunąć.

P-ikonki można zrobić szare, minimum koloru musi być. U nas załatwiają to grafiki - mamy ich dużo.

> Co do tej z cawiki to podoba mi się sam pomysł z zakładkami. Szablon
> na wzór Metacaixa mógł by być przydatny zresztą nie tylko na stronie
> głównej, przydało by się tylko design inny zrobić.
>
> Co do samych zakładek na stronie głównej, to fajnie by było np.
> posegregować aktualności na kategorie (na początku mogły by się
> ładować wszystkie, a po kliknięciu zakładki np. tylko sport).
> Można by też w podobny sposób umieszczać kilka artykułów i grafik na
> medal, ładnie posegregować portale, itp.

Segregacja portali to pierwsza rzecz, którą trzeba zrobić. Pomysł z aktualnościami też fajny - na początek sport i polityka, bo to idzie najczęściej.

Co do medalowych, to przy założeniu, że grafika i artykuł wiszą przez tydzień, to na razie mamy ich za mało.

przykuta