[Wikipl-l] Strona główna plwiki - czy czas na zmianę layoutu?

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 24 Kwi 2007, 06:14:36 UTC

> Ja z kolei jestem pod wrażeniem strony głównej włoskiej i holenderskiej
> wiki:
>
> http://it.wikipedia.org/wiki/Pagina_principale
> http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdpagina
>
> Wyglądają bardzo nowocześnie i funkcjonalnie.

Mi też się to rozwiązanie zawsze podobało (to co jest po prawej stronie - bo nasz "worek portali" na stronie głównej wygląda już paskudnie. trzeba by jednak machnąć te kilka głównych portali Nauka, Kultura...

Jak nie machnie teraz ktoś tego, to wykorzystam ten motyw na warsztatach konferencyjnych w Białowieży :D

Rozwiązanie z cawiki też bym widział - można by dać takie zakładki z linkami do przeskakiwania miedzy portalami a kategoriami - ale tylko w tym przypadku, bo reszta układu strony jest ok. Przy okazji zmian - proponowałbym zmienić menu po lewej stronie - poza linkiem do strony Kontakt warto by dać link do Administracji. Jeżeli menu będzie nieco większe, to wcale nie oznacza, że będzie mniej funkcjonalne. Tylko trzeba by wyraźnie oddzielić narzędzia (strony specjalne - czy ktoś korzysta ze specjalnej losuj stronę?), linki dla wikipedystów i czytelników. No i link do strony z newsami (trzeba taką też postawić) Nowości w Wikipedii. Będziemy wtedy bliżej ludzi.

przykuta