[Wikipl-l] Odp:Obrazek przy rejestracji

Krzysztof Pszeniczny chp1994 w gmail.com
Wto, 24 Kwi 2007, 05:22:29 UTC

A potem sobie przychodzi ktoś, np. z ko.wiki i zadowolony ze swojego
> nowego bota chce założyć konto na pl.wiki... A tu co? 'żółty
> miłorzęb"? ;)
>
> I jak oni to mają wklepywać? Nawet jakby im się podręczny zestaw znaków
> zaprezentowało, to mieli by pewnie problemy i mogli by się zniechęcić.
> A sama taka klawiaturka z pl literkami to dodatkowa robota dla
> programistów. Albo pójdźmy dalej, wyobraź sobie, że zh.wiki i ja.wiki
> też zapragną takiego bajeru, komu się będzie chciało zakładać konto dla
> bota (poza mną i tawem ;))?
>
> Jak dla mnie zbędne "ulepszenie".

Jak zostanie wprowadzony unified login (http://meta.wikimedia.org/wiki/H:UL)
to wystarczy się będzie zarejestrować na "ojczystej" wiki, a konto się
przeniesie na pozostałe, więc nie będzie probemów.

--
ChP94