[Wikipl-l] Strona główna plwiki - czy czas na zmianę layoutu?

Konrad Kurzacz konrad.kurzacz w gmail.com
Pon, 23 Kwi 2007, 20:26:16 UTC

23-04-07, Adam Dodek Michalik napisał(a):

> Pomysł mają fajny, wykonanie też, jest kilka błędów, ale nic
> poważnego. Kompatybilność ze starymi przeglądarkami to żaden problem.
> Pytanie tylko, czy komuś znającemu się na JS będzie chciało się coś
> takiego robić. Jakby co, jestem za.

Ja z kolei jestem pod wrażeniem strony głównej włoskiej i holenderskiej
wiki:

http://it.wikipedia.org/wiki/Pagina_principale
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdpagina

Wyglądają bardzo nowocześnie i funkcjonalnie.

--
Pozdrawiam
Konrad Kurzacz

http://pl.wikimedia.org - Stowarzyszenie Wikimedia Polska