[Wikipl-l] Strona główna plwiki - czy czas na zmianę layoutu?

Piotr Banasiak sacud777 w gmail.com
Pon, 23 Kwi 2007, 19:58:43 UTC

@Hołek
>No nie wiem, jak dla mnie to jest za małe na stronę główną, poza tym
>nijak się ma kolorystycznie do stonowanego szrego koloru Wikipedii...
>Moim zdaniem dobrze rozwiązane ma to angielska Wikipedia. Ma dużo
>właściwego tekstu, podoba mi się górny baner ("Welcome to Wikipedia" z
>linkami do portali po prawej).

Nie chodzi mi o wielkość i kolory, to zawsze można zmienić w zależności od
upodobań. Chodzi mi o interaktywność, i możliwość lepszej organizacji
położenia tekstu. Tak więcej się zmieści, będzie przystępniejsze dla usera,
lepiej będzie się czytało. Strona główna nie może być za długa, komu będzie
chciało się przewijać, przewijać i przewijać....

@Polimerek
>Mnie się podoba ten, który jest - jest naprawdę niezły. W każdym razie
>jakby ktoś chciał znowu w tym grzebać - to przestrzegam przed
>dawniejszym trybem robienia tego w formie niekończącej się dyskusji i
>grzebania w tym przez wielu ludzi na raz. Lepiej jak to robi jedna
>osoba, która zna się na rzeczy i ma konsekwetną wizję tego jak to ma
>wyglądać.

Mnie też się ten podoba, ale kto powiedział, że nie można zrobić lepszego,
który będzie się jeszcze bardziej podobał? Zgadzam się najlepiej jeśli zrobi
to jedna osoba.

@WarX
>A co z implementacją? Czy to
>kolejny-fajny-JS-ładowany-dla-każdej-strony-a-używany-tylko-do-obsługi-jednej?

No właśnie, można przecież skorzystać z ich(cawiki) rozwiązania. Z tego co
widzę wygląd jest łatwo konfigurowalny.