[Wikipl-l] konferencja "Open source i otwarte standardy w biznesie": Wyższa Szkoła Biznesu w Nowym Sączu

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 17 Kwi 2007, 21:15:07 UTC

Dostaliśmy kolejne zaproszenie na konferencję:

>Koło Naukowe Systemów Open Source działające w Wyższej Szkole Biznesu -
>National-Louis University w Nowym Sączu planuje zorganizować 16 maja 2007
>roku konferencję poświęconą oprogramowaniu open source oraz otwartym
>stardardom w biznesie.

>Do uczestnictwa w konferencji pragniemy zaprosić ewangelistów, praktyków
>oraz ekspertów z całej Polski zajmujących sie otwartymi rozwiązaniami. Z
>tego też powodu kierujemy do Panstwa zaproszenie do wygłoszenia krótkiego
>wykładu oraz podzielenie się ze społecznością studencko-biznesową swoimi
>doświadczeniami.

Jak ktoś przypadkiem ma tam blisko i chciałby wygłosić wykład, to
niech się zgłosi do mnie po namiary.

Namiarów publicznie podać nie mogę, bo list przyszedł na oficjalny
adres Stowarzyszenia Wikimedia Polska.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl