[Wikipl-l] Odp: Wandalizmy w wioskach

Wikipedysta Lajsikonik mieclawii w wp.pl
Pon, 16 Kwi 2007, 18:39:04 UTC

Witam

> Widzę, że są osoby tematem zainteresowane ;) Lajsikonik, tsca - czy
moglibyście przygotować krótki raporcik na ten temat - losowanie
ręczne przez "Losuj stronę" jest zabójstwem, ale jest też strona
zbiorcza...

Ja sobie polosowałem ręcznie. Wylosowało mi setkę wiosek, w której:

57 edytowały wyłącznie boty, w tym 19 z jedną edycją (tylko
utworzenie), reszta od 2 do 7 bocich edycji

z pozostałych 43: 22 miało edycje z IP, z czego 14 rewertowanych
(wandalizm lub NPA), 8 poprawnych. 5 wiosek miało dodane grafiki z
fotografiami, 3 miały dodany herb. 8 przestało być stubami, z czego 2
z grafikami.

Na 100 wylosowanych wiosek, w żadnej nie wisiał wandalizm. Do setki
nie wliczyłem wsi utworzonych przed (dwie) i po (22) bocie.

Z tych niebocich: 5 utworzonych z IP, 6 moich, 6 Alfisti gd, 2 Stok,
reszta pojedyncze nicki.

Przy okazji dodawałem współrzędne, sołysów i co tam jeszcze, więc
stopniowo tych nieruszonych przez ludzi powinno ubywać.

Lajsikonik

To miały być wakacje jego marzeń. Ale jak dotrzeć nad
morze, gdy jest się Jasiem Fasolą? Rewelacyjna komedia
WAKACJE JASIA FASOLI - w kinach od 20 kwietnia.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fjas_fasola.html&sid=1104