[Wikipl-l] Konferencja Wikimedia Polska 2007

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 11 Kwi 2007, 00:54:08 UTC

Hejkum

Czasu do konferencji coraz mniej - do 20 kwietnia chcemy zamknąć zgłoszenia prelekcji i warsztatów. Na razie zgłoszono 8 prelekcji.

Wiem, tematów mnóstwo i nie wiadomo co wybrać ;) Aby ułatwić wybór zrobiłem małą ściągę :)

Myślę, że poza prelekcjami/wykładami i warsztatami można zrobić krótkie kilkunastominutowe raporty (ale to tylko taka myśl na razie bardzo świeża, poświąteczna)

- administrowanie w Wikipedii - temat wart grzechu
- prawa autorskie... + forki, mirrory, licencje itd. - jak sprawdzać...
- weryfikowalność i wiarygodność Wikipedii - z tym problemem cały czas się zderzamy - a w mediach to chyba najgłośniejszy głos krytyczny wobec głównego projektu Fundacji Wikimedia
- Promocja - medalowe artykuły, grafiki, portale, inicjatywy, pomysły...
- Patrole, bugbot, OZ, spam...
- Nowe narzędzia w Wikipedii - jak tego używać (może warsztat)
- Zasoby i ich pozyskiwanie
- Zalążki artykułów i co dalej?
- Babel i wieże specjalności - czy to się do czegoś przydaje?

Wszystko (lub prawie wszystko) o konferencji tutaj:

http://pl.wikimedia.org/wiki/Konferencja_Wikimedia_Polska_2007

i na podstronach

przykuta