[Wikipl-l] Dodawanie spamlinków połączone z usuwaniem informacji od bugbo ta

Witek1988 witekthc w witekkrypczyk.info
Czw, 5 Kwi 2007, 17:53:28 UTC

05-04-07, Holek <holek.n w gmail.com> napisał(a):

> Wiesz, nie jestem pewien, ale chyba pamięć mam jescze dobrą: Komuś ze
> "znanych" chyba zrewertował takie usunięcie ;)

Widocznie się myliłem:) Myślałem, ze Bugbot ignoruje edycje osób
mających x edycji na koncie.

> To właściwie tylko informacja dla Wikipedystów, że (w przypadku, gdy
> tych szablonów jest dużo) dany artykuł wymaga dużej uwagi, jeśli
> chodzi o linki zewn.

To może warto było by zacząć w podobny sposób robić bazę linków które
były by wyrzucane automatycznie?