[Wikipl-l] Dodawanie spamlinków połączone z usuwaniem informacji od bugbo ta

Holek holek.n w gmail.com
Czw, 5 Kwi 2007, 14:49:30 UTC

05-04-07, Krzysztof Burghardt <krzysztof w burghardt.pl> napisał(a):
> Witajcie Wikipedyści,
>
> Chciałbym uczulić na działania spamerskie wymierzone w oszukanie osób
> patrolujących spamlinki.
>
> Sposób polega w skrócie na dodaniu spamlinku, a następnie po zadziałaniu
> bugbota usunięciu ze strony dyskusji artykułu jego wpisu.
>
> Być może dobrym pomysłem byłoby sprawdzanie przez bugbota czy decyzji
> o pozostawieniu linku nie wpisała ta sama osoba, która dodała link
> lub czy ta sama osoba nie usunęła informacji bugbota.
>
> Przykład:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Specjalna:Wk%C5%82ad/83.238.116.23

Właśnie dlatego Dodek uruchomił w DodekBocie rejestrację wstawiania
informacji o spamlinkach przez Bugbota via IRC:
#wikipedia-pl-vandalism i mamy wszystkie live wykryte spamlinki
wykrtye przez Bugbota.

--
Michał "Hołek" Połtyn  -   holek.n w gmail.com   -  michal.poltyn w gmail.com
http://pl.wikipedia.org/wiki/User:Holek - http://pl-wikiblog.blogspot.com