[Wikipl-l] Wikinews: Zapowiedź zamknięcia polskiej Wikipedii po zatrzymaniach w jej władzach

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Nie, 1 Kwi 2007, 15:03:36 UTC

>A pod moim domem w Kalifornii jakieś
>tajniaki się kręcą i chyba mam telefon na podsłuchu.
Wiecie a to ciekawe. Bo u mnie nie byli. Może to dlatego ze moja ulica jest
z obu stron ślepa ( wjazd jest w połowie) i się zgubili ? Albo może tych od
okrętów nie zamykają ?

Piotr PMG Gackowski

--
                            PMG
Bycie blondynką to stan ducha, nie cebulek