[Wikipl-l] Niestety

Michal Zalewski lcamtuf w dione.ids.pl
Nie, 29 Paź 2006, 21:30:34 UTC

On Mon, 30 Oct 2006, Michal Rosa wrote:

> Powyższe zwroty nie są same w sobie "weasel words", takimi stają się
> dopiero wtedy nie sa poparte linkiem do źródeł.  Każde z powyższych
> wyrażeń jest poprawne i jest ency jeżeli tylko nie jest użyte w sensie
> "bo jak tak uważam".

Oczywiście, tylko w tej chwili nie mamy zaleceń edycyjnych, które by jasno
mówiły, że trzeba się pilnować, i że używanie żeby zakamuflować własny
pogląda jako opinię fachowców, może być potraktowane na równi z
wprowadzaniem POV.

Ale generalnie po dyskusji w barze rozumiem, że większość ludzi uważa, że
nam takie zalecenia nie są potrzebne, że starcza NPOV / WER, więc nie chcę
tego forsować. Zastanawiałem się natomiast nad tym, czy nie tagować takich
stwierdzeń w edycjach nowicjuszy do ręcznej weryfikacji
([[User:Bugbot/weasel]]).

/mz