[Wikipl-l] i love tawbot ;p

Tilia tiliacordata w gazeta.pl
Nie, 29 Paź 2006, 10:47:08 UTC

Dnia 29-10-2006 o 11:42:13 Przemyslaw 'BlueShade' Idzkiewicz napisał(a):

> Taw and his little bot strike again...
>
> ja wiem, że pisanie tego na listę ma połowiczny sens, bo Taw listy nie
> czyta, ale z drugiej strony, to znaczenia za dużego i tak by nie miało,
> bo
> afair, Tawa średnio obchodzi opinia innych userów...

> generalnie piszę o tym, żeby zgłosić problem... a jak się komuś chce z
> Tawem rozmawiać i prosić go, żeby się z tym wstrzymał, to powodzenia ...
>
> pozdrowienia,
>     blueshade.

Ja zaś niedawno poprawiałam linki w artykułach luźno związanych z
komarami. I co się np. okazało? Otóż mitem jest, jakoby AIDS było
przenoszone przez motorower Romet Komar... To było szczególnie "zabawne".
Tawbot automatycznie zmienił przekierowanie z "komar" na "Romet Komar".
Przecież to takie oczywiste... Ja rozumiem, że roboty nie interesują się
tyle przyrodą co techniką, ale jakie jest pierwsze skojarzenie 90%
społeczeństwa, gdy mówisz "komar"?

Miłego dnia,

Tilia