[Wikipl-l] ODP: Ile jest warta Wikipedia ?

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Pią, 27 Paź 2006, 21:14:27 UTC

/
| Komu się nie chce czytać całego artykułu powiem że 580 mln US dolarów.

Chciało się, więc (niestety) kilka oderwanych refleksji.

Nie tak dawno w jakiejś dyskusji rzuciłem - wiki to komercyjne (docelowo)
przedsięwzięcie Jimbo. Nawet jeśli nieświadome.

Kto wytrzyma ciśnienie takiego szmalu?

W zasadzie jestem zadowolony z mojego niskiego rankingu (zgadnijcie
króliczki dlaczego?).

I nadal nie czuję nic ujemnego wobec kolosalnego rankingu innych.

Refleksje były krótkie. Bez zdań złożonych. Zgodnie z deklaracją Beno
oczekuję, że są absolutnie zrozumiałe - łącznie z retorycznym pytaniem  ;-))

	Pzdr., Janusz 'Ency' Dorożyński