[Wikipl-l] Raport z Frankfurtu - paźdzernik 2006

Łukasz Garczewski tor w oak.pl
Czw, 26 Paź 2006, 19:51:39 UTC

szwedzki napisał(a):
> - standaryzacja i monitoring procedur na Wikipedii - większość zasad
> jest źle napisana/przetłumaczona, wiele zaleceń jest martwych,
> większość ustaleń z en.wiki - w ogóle nieprzetłumaczonych

Z wszystkim powyżej się mniej więcej zgadzam, z tym nie mogę.

Jeszcze raz: WMPL *nie* ingeruje w zawartość projektów. Chcecie mieć
lepsze zalecenia/lepiej przetłumaczone - przycisk 'edytuj' jest u
góry... Do dzieła. :)

> Trzeba też przemyśleć, które z siostrzanych projektów nadają się do
> rozwijania w pierwszej kolejności (Wikisłownik? Wikinews?) i w jaki
> sposób można je rozwinąć (single login to za mało).

Nie bardzo rozumiem o co chodzi z 'kolejnością'. Na projektach z
definicji wszystko dzieje się asynchronicznie. Mógłbys to rozwinąć?

--
TOR