[Wikipl-l] Linki do projektów siostrzanych

Piotr "Derbeth" Kubowicz derbeth w wp.pl
Czw, 26 Paź 2006, 19:44:44 UTC

Dnia Thu, 26 Oct 2006 17:45:34 +0200, Jakub Bogusław Jagiełło napisał(a):

> Jak dla mnie moja prywatna strona jest bardziej moja niż Wikisłownik
> którego nie lubię, a nie mogę jej reklamować w pisanych przeze mnie
> artykułach...

Jakby ci to powiedzieć... Czy zauważyłeś, że nikt poza mną nie podjął z tobą dyskusji? Piszesz takie głupoty że ludzie nawet przestają na to reagować. Ja w tym momencie kończę dyskusję, bo na takim poziomie nie mam zamiaru rozmawiać.

--
Piotr 'Derbeth' Kubowicz
Jabber id: derbeth w jabber.wp.pl

Pomóż Wikibooks stworzyć największy zbiór otwartych podręczników! http://pl.wikibooks.org/